Durada: 2 cursos acadèmics |
Horari: 1r de 8h a 14,30h 2n de 15,00h a 20,30h |
Hores de pràctiques: 350 |
Modalitat Dual: Sí |
Informa't a: Secretaria o iesebre@iesebre.com |
Aprèn treballant
En aquest cicle podràs assistir a la direcció i a altres departaments en les activitats d’organització, representació de l’entitat i fer les funcions administrativa i documental; gestionar-ne la informació i la comunicació interna i externa, i realitzar altres tasques per delegació, utilitzant, si és el cas, la llengua anglesa i/o una altra llengua estrangera, aplicant la normativa vigent i protocols de gestió de qualitat, que assegurin la satisfacció del client.
A CFGS d’Assistència a la Direcció, aprendràs treballant:
- Podràs fer pràctiques en empreses tant públiques com privades del nostre territori
- Podràs treballar en modalitat DUAL combinant la formació a l’aula amb una beca amb sou a l’empresa
- Podràs conèixer altres països i millorar l’anglès amb el projecte “Student Entrepreneurship in Europe”
Què faràs?
- Administrar sistemes d’informació i arxiu.
- Organitzar, gestionar i coordinar l’agenda i les comunicacions de la direcció.
- Desenvolupar tasques de relacions públiques en l’empresa.
- Realitzar tasques bàsiques d’administració de les àrees comercial, financera, comptable i fiscal de l’empresa.
- Desenvolupar i verificar les tasques administratives de selecció, formació dels recursos humans, ajuntant-se a la normativa vigent i a la política empresarial.
- Desenvolupar i verificar l’atenció client/usuari en l’àmbit administratiu.
- Supervisar i aplicar procediments de gestió de la qualitat.
De què pots treballar?
- Assistent a la direcció
- Assistent personal
- Secretari de direcció
- Assistent de despatxos i oficines
- Assistent jurídic
- Assistent en departaments de recursos humans
- Administratius en les administracions i organismes públics
Què estudiaràs?
3x2 amb CFGS d’administració i finances: en 3 anys pots tenir 2 titulacions
Mòduls Professionals | Unitats formatives |
M01. Comunicació i atenció al client |
UF1 Processos de comunicació oral i escrita a l'empresa UF2 Atenció al client UF3 Gestió documental, arxiu i registre |
M02. Gestió de la documentació jurídica i empresarial |
UF1 Organització de la documentació jurídica empresarial UF2 Contractació empresarial UF3 Tramitació davant les administracions públiques |
M03. Procés integral de l’activitat comercial |
UF1 Patrimoni i metodologia comptable UF2 Fiscalitat empresarial UF3 Gestió administrativa de les operacions de compravenda i tresoreria UF4 Registre comptable i comptes anuals |
M04. Recursos humans i responsabilitat social corporativa |
UF1 Processos administratius de recursos humans UF2 Reclutament i desenvolupament professional S |
M05. Ofimàtica i procés de la informació |
UF1 Tecnologia i comunicacions digitals i processament de dades UF2 Tractament avançat, arxiu i presentació de la informació escrita d’aplicacions UF3 Gestió de bases de dades, disseny de fulls de càlcul i integració d’aplicacions |
M06. Anglès |
UF1 Anglès Tècnic |
M07. Segona llengua estrangera |
UF1 Segona llengua estrangera |
M08. Protocol empresarial |
UF1 Relacions públiques en l’entorn empresarial UF2 Tècniques de protocol, empresarial i institucional UF3 Cartes de serveis i compromisos de qualitat |
M09. Organització d’esdeveniments empresarials |
UF1 Coordinació i gestió d’equips de treball UF2 Organització i coordinació d’esdeveniments i projectes UF3 Organització de viatges corporatius |
M10. Gestió avançada de la informació |
UF1 Sistemes de gestió documental UF2 Gestió informatitzada de projectes empresarial |
M11. Formació i orientació laboral |
UF1 Incorporació al treball UF2 Prevenció de riscos laborals |
M12. Projecte d'administració i finances d’assistència a la direcció |
UF1 Projecte d'administració i finances d’assistència a la direcció |
M13. Formació en centres de treball |
UF1 Formació en centres de treball |