Durada: 2 cursos acadèmics |
Horari: |
Hores de pràctiques: 416 |
Modalitat Dual: Sí |
Informa't a: Secretaria o iesebre@iesebre.com |
Aprèn treballant
En aquest cicle podràs executar les operacions de gestió i administració en els processos comercials, laborals, comptables, fiscals i financers d’una empresa pública o privada, aplicant la normativa vigent i els protocols de gestió de la qualitat, gestionant la informació i assegurant la satisfacció del client i/o usuari.
A CFGS d’Administració i finances, aprendràs treballant:
- Utilitzem la metodologia de simulació d’empreses que ens permet convertir l’aula en una empresa organitzada per departaments.
- Podràs fer pràctiques en empreses tant públiques com privades del nostre territori
- Assistiràs a fires simulades tant nacionals com internacionals
- Podràs conèixer altres països i millorar l’anglès amb el projecte “Student Entrepreneurship in Europe”
Què faràs?
- Elaborar i tramitar documentació i comunicacions internes en l’empresa.
- Classificar, enregistrar i arxivar documents i comunicacions.
- Enregistrar comptablement la documentació amb seguretat.
- Dominar els programes informàtics que utilitza l’empresa la seva activitat diària.
- Realitzar gestions administratives de tresoreria i en les àrees de selecció formació i gestió de recursos humans segons la normativa vigent.
- Activitats d’atenció al client/usuari en l’àmbit administratiu i comercial.
De què pots treballar?
- Administratiu d’oficina o de despatx professional
- Administratiu de gestió i personal
- Comptabilitat
- Tècnic en gestió de cobraments
- Agent comercial i d’assegurances
- Responsable de tresoreria
- Administratius en les administracions i organismes públics
Què estudiaràs?
3x2 amb el CFGS d’Assistència a la Direcció: en 3 anys pots tenir 2 titulacions
Mòduls Professionals | Unitats formatives |
M01. Comunicació i atenció al client |
UF1 Processos de comunicació oral i escrita a l'empresa UF2 Atenció al client UF3 Gestió documental, arxiu i registre |
M02. Gestió de la documentació jurídica i empresarial |
UF1 Organització de la documentació jurídica empresarial UF2 Contractació empresarial UF3 Tramitació davant les administracions públiques |
M03. Procés integral de l’activitat comercial |
UF1 Patrimoni i metodologia comptable UF2 Fiscalitat empresarial UF3 Gestió administrativa de les operacions de compravenda i tresoreria UF4 Registre comptable i comptes anuals |
M04. Recursos humans i responsabilitat social corporativa |
UF1 Processos administratius de recursos humans 0 UF2 Reclutament i desenvolupament professional (12) |
M05. Ofimàtica i procés de la información |
UF1 Tecnologia i comunicacions digitals i processament de dades (13) UF2 Tractament avançat, arxiu i presentació de la informació escrita d’aplicacions (14) UF3 Gestió de bases de dades, disseny de fulls de càlcul i integració d’aplicacions (15) |
M06. Anglès tècnic |
UF1 Anglès Tècnic |
M07. Gestió de recursos humans |
UF1 Procés de contractació (19) UF2 Retribucions, nòmines i obligacions oficials (20) |
M08. Gestió Financera |
UF1 Anàlisi i previsió financeres (21) UF2 Productes del mercat financer i d’assegurances (22) UF3 Fonts de finançament i selecció d’inversions (23) |
M09. Comptabilitat i fiscalita |
UF1 Comptabilitat financera, fiscalitat i auditoria (24) UF2 Comptabilitat de costos (25) UF3 Anàlisi econòmic, patrimonial i financer (26) |
M10. Gestió logística i comercial |
UF1 Planificació de l’aprovisionament (27) UF2 Selecció i control de proveïdors (28) UF3 Operativa i control de la cadena logística (29) |
M11. Simulació empresarial |
UF1 Simulació empresarial (30) |
M12. Formació i orientació laboral |
UF1 Incorporació al treball UF2 Prevenció dels riscos laborals |
M13. Projecte empresarial |
UF1 Projecte d'administració i finances (32) |
M14. Formació en centres de treball |
UF1 Formació en centres de treball |