Durada: 2 cursos acadèmics |
Horari: 1r de 8h a 14,30h 2n de 15,00h a 20,30h |
Hores de pràctiques: 416 |
Modalitat Dual: Sí |
Informa't a: Secretaria o iesebre@iesebre.com |
Aprèn treballant
En aquest cicle podràs realitzar activitats de recolzament administratiu en l’àmbit laboral, comptable, financer i fiscal en l’àmbit sanitari. També d’atenció al client/usuari, tant en empreses públiques com privades, aplicant la normativa vigent i protocols de qualitat assegurant la satisfacció del client i actuant segons normes de prevenció de riscos laborals i protecció ambiental.
A CFGM de Gestió Administrativa (àmbit sanitari), aprendràs treballant:
- Utilitzem la metodologia de simulació d’empreses que ens permet convertir l’aula en una empresa organitzada per departaments
- Podràs fer pràctiques en empreses tant públiques com privades del nostre territori
- Assistiràs a fires simulades
- Podràs conèixer altres països i millorar l’anglès amb el projecte “Student Entrepreneurship in Europe”
Què faràs?
- Elaborar i tramitar documentació i comunicacions internes en l’empresa.
- Classificar, enregistrar i arxivar documents i comunicacions.
- Enregistrar comptablement la documentació amb seguretat.
- Dominar els programes informàtics que utilitza l’empresa la seva activitat diària.
- Realitzar gestions administratives de tresoreria i en les àrees de selecció formació i gestió de recursos humans segons la normativa vigent.
- Activitats d’atenció al client/usuari en l’àmbit administratiu i comercial.
De què pots treballar?
- Auxiliar administratiu
- Ajudant d’oficina
- Auxiliar administratiu de cobraments i pagaments
- Administratiu comercial
- Auxiliar administratiu de gestió de personal
- Auxiliar administratiu de les administracions públiques
- Recepcionista
- Empleat d’atenció al client
- Empleat de tresoreria
- Empleat de mitjans de pagament
Què estudiaràs?
Mòduls Professionals | Unitats formatives |
M01. Comunicació empresarial i atenció al client |
UF1 Comunicació empresarial oral UF2 Comunicació empresarial escrita UF3 Sistemes d’arxiu UF4 Atenció al client/usuari |
M02. Operacions administratives de compravenda |
UF1 Circuit administratiu de la compravenda UF2 Gestió d’estocs UF3 Declaracions fiscals derivades de la compravenda |
M03. Operacions administratives de recursos humans |
UF1 Selecció i formació UF2 Contractació i retribució UF3 Processos de l’activitat laboral |
M04. Operacions auxiliars de gestió de tresoreria |
UF 1 Control de tresoreria UF 2 Tramitació d’instruments financers i d’assegurances UF 3 Operacions financeres bàsiques |
M05. Tècnica Comptable |
UF1 Patrimoni i metodologia comptable UF2 Cicle comptable bàsic UF3 Cicle comptable mitjà |
M06. Tractament de la documentació comptable |
UF1 Preparació i codificació comptable UF 2 Registre comptable UF 3 Comptes anuals i control intern |
M07. Tractament informàtic de la informació |
UF 1 Tecnologia i comunicacions digitals UF 2 Ordinografia i gravació de dades UF 3 Tractament de la informació escrita i numèrica UF 4 Tractament de dades i integració d’aplicacions UF 5 Presentacions multimèdia de continguts UF 6 Eines d’internet per a l'empresa |
M08. Anglès |
UF1 Anglès tècnic |
M09. Empresa i Administració |
UF1 Innovació i emprenedoria UF2 Empresa i activitat econòmica UF3 Administracions públiques UF4 Fiscalitat empresarial bàsica |
M10. Empresa a l’aula |
UF1 Empresa a l'aula |
M11. Formació i orientació laboral |
UF1 Incorporació al treball UF2 Prevenció dels riscos laborals |
M12. Formació en centres de treball |
UF1 Formació en centres de treball |
M13. Operacions administratives de gestió sanitària |
UF1 El sistema sanitari i l’àrea de treball. UF2 Documentació i gestió sanitària |
M14 Informació de suport per a la realització de proves i serveis complementaris |
UF1 Anatomia bàsica orientada a proves i serveis complementaris UF2 Llenguatge en l’àmbit de la salut |